Her finder du svarene på de spørgsmål vores kunder ofte stiller. Kan du ikke finde svaret på dit spørgsmål? – kontakt os på telefon: 86427312 eller pr. mail: info@guldsmed-smeds.dk

 
 

 

Shipping & Delivery

 

Hvad er det mindste/største beløb, som jeg kan bestille for? 

Vi har ikke max. eller minimum grænser for, hvor meget du skal bestille. Hvis din ordre er på mere end 500 kr, er forsendelsen fragtfri! Under 500 kr tillægges et fragtgebyr på 39 kr (Gælder ej Færøerne og Grønland). Alle forsendelser er fuldforsikrede af os. Hvis du vil sende ordren udenlands, tillægges et fragtgebyr på 129 kr.. Hvis du vil bestille et stort antal (mere end 20) af samme artikel, venligst kontakt os for at få et tilbud, inden du bestiller.

Til toppen af siden

 

Hvad gør jeg for at bestille? 

Hvis du har brug for hjælp med at bestille, klik her så får du en introduktion til bestillingsproceduren.

 

Hvordan leveres varerne? 

Post Danmark

 

Hvor lang er leveringstiden? 

Hvis du har bestilt varer fra vores kategori. -Omgående levering eller et produkt, der har status -Kan leveres omgående leveres varerne til dig inden 2-3 dage.

Resterende produkter, afhængigt af lagerstatus og leveringstider fra leverandører, leveres normalt inden 5-10 dage.

Er varen i restordre eller der er længere leveringstider, vender vi tilbage til dig så snart vi har yderligere information.

 

Hvor er min leverance? 

Du kan spore din leverance her.

 

Hvad koster fragten? 

Hvis din ordre er på mere end 300 kr. bliver varen sendt fragtfrit!

Ellers tillægges et fragtgebyr på 39 kr. (Gælder ej Færøerne og Grønland).

Alle forsendelser bliver sendt fuldforsikrede.

Hvis du vil sende ordren udenlands tillægges et fragtgebyr på 129 kr.

 

Hvad sker der hvis jeg ikke tager imod min leverance? 

Hvis du ikke kan, eller nægter at modtage en bestilling, vil du blive debiteret vores omkostninger.

 

Hvornår hæver I beløbet fra min konto? 

Beløbet hæves når varen afsendes.

 

Bytte & Retur

 

Kan jeg returnere/bytte en vare? 

Hvis du ikke er tilfreds med varen, kan du returnere den til os og få pengene tilbage, eller få et nyt produkt tilsendt. Du betaler returfragten selv. For at håndteringen kan gå hurtigere, bedes du tage kontakt med os før du sender noget retur.

Til toppen af siden

 

Hvad gør jeg for at bytte en vare? 

Du er velkommen til at bytte en vare til en anden. Tag blot kontakt med os før du sender varen tilbage.

 

Hvordan reklamerer jeg en vare? 

Hvis du ikke er tilfreds med en vare, eller hvis den er defekt eller transportskadet, tag kontakt med os, så sender vi en ny.

 

Kan jeg afbestille en ordre? 

Hvis du fortryder din bestilling og vi endnu ikke har sendt den, kan du afbestille ordren. Hvis vi allerede har sendt ordren, kan du sende leverancen tilbage til os, udgiften for returfragt påhviler dig.

 

Sortiment

 

Har i alle varer på lager? 

Vi har for det meste alt på lager. Hvis en vare er i restordre har vi den igen indenfor nogle få dage.

 

Er alle varer originale og første sortering? 

Ja, alle artikler vi sælger er originale, første sortering og leveres i originalindpakning.

 

Kan i specialbestille en vare? 

Hvis du mangler et produkt i vores sortiment så tag gerne kontakt med os, så kan vi bestille den til dig.

 

Sælger i også unika varer? 

Vi har også et stort udbud af egen importerede varer. Tag gerne kontakt med os for mere information.

 

Kan jeg få gravering? 

Vi har mulighed for at lave en maskingravering eller håndgravering....

 

Har I gaveindpakning? 

Vi tilbyder gratis gave indpakning, gratis hilsen på postkort og vi kan også sende gaven direkte til modtageren.

Her finder du svarene på de spørgsmål vores kunder ofte stiller. Kan du ikke finde svaret på dit spørgsmål? – kontakt os på telefon: 86427312 eller pr. mail: info@guldsmed-smeds.dk

 
 

 

Shipping & Delivery

 

Hvad er det mindste/største beløb, som jeg kan bestille for? 

Vi har ikke max. eller minimum grænser for, hvor meget du skal bestille. Hvis din ordre er på mere end 500 kr, er forsendelsen fragtfri! Under 500 kr tillægges et fragtgebyr på 39 kr (Gælder ej Færøerne og Grønland). Alle forsendelser er fuldforsikrede af os. Hvis du vil sende ordren udenlands, tillægges et fragtgebyr på 129 kr.. Hvis du vil bestille et stort antal (mere end 20) af samme artikel, venligst kontakt os for at få et tilbud, inden du bestiller.

Til toppen af siden

 

Hvad gør jeg for at bestille? 

Hvis du har brug for hjælp med at bestille, klik her så får du en introduktion til bestillingsproceduren.

 

Hvordan leveres varerne? 

Post Danmark

 

Hvor lang er leveringstiden? 

Hvis du har bestilt varer fra vores kategori. -Omgående levering eller et produkt, der har status -Kan leveres omgående leveres varerne til dig inden 2-3 dage.

Resterende produkter, afhængigt af lagerstatus og leveringstider fra leverandører, leveres normalt inden 5-10 dage.

Er varen i restordre eller der er længere leveringstider, vender vi tilbage til dig så snart vi har yderligere information.

 

Hvor er min leverance? 

Du kan spore din leverance her.

 

Hvad koster fragten? 

Hvis din ordre er på mere end 300 kr. bliver varen sendt fragtfrit!

Ellers tillægges et fragtgebyr på 39 kr. (Gælder ej Færøerne og Grønland).

Alle forsendelser bliver sendt fuldforsikrede.

Hvis du vil sende ordren udenlands tillægges et fragtgebyr på 129 kr.

 

Hvad sker der hvis jeg ikke tager imod min leverance? 

Hvis du ikke kan, eller nægter at modtage en bestilling, vil du blive debiteret vores omkostninger.

 

Hvornår hæver I beløbet fra min konto? 

Beløbet hæves når varen afsendes.

 

Bytte & Retur

 

Kan jeg returnere/bytte en vare? 

Hvis du ikke er tilfreds med varen, kan du returnere den til os og få pengene tilbage, eller få et nyt produkt tilsendt. Du betaler returfragten selv. For at håndteringen kan gå hurtigere, bedes du tage kontakt med os før du sender noget retur.

Til toppen af siden

 

Hvad gør jeg for at bytte en vare? 

Du er velkommen til at bytte en vare til en anden. Tag blot kontakt med os før du sender varen tilbage.

 

Hvordan reklamerer jeg en vare? 

Hvis du ikke er tilfreds med en vare, eller hvis den er defekt eller transportskadet, tag kontakt med os, så sender vi en ny.

 

Kan jeg afbestille en ordre? 

Hvis du fortryder din bestilling og vi endnu ikke har sendt den, kan du afbestille ordren. Hvis vi allerede har sendt ordren, kan du sende leverancen tilbage til os, udgiften for returfragt påhviler dig.

 

Sortiment

 

Har i alle varer på lager? 

Vi har for det meste alt på lager. Hvis en vare er i restordre har vi den igen indenfor nogle få dage.

 

Er alle varer originale og første sortering? 

Ja, alle artikler vi sælger er originale, første sortering og leveres i originalindpakning.

 

Kan i specialbestille en vare? 

Hvis du mangler et produkt i vores sortiment så tag gerne kontakt med os, så kan vi bestille den til dig.

 

Sælger i også unika varer? 

Vi har også et stort udbud af egen importerede varer. Tag gerne kontakt med os for mere information.

 

Kan jeg få gravering? 

Vi har mulighed for at lave en maskingravering eller håndgravering....

 

Har I gaveindpakning? 

Vi tilbyder gratis gave indpakning, gratis hilsen på postkort og vi kan også sende gaven direkte til modtageren.